Seiklushunt

KP12

Kehakultuuriteaduskonna ühiselamu, Veski 13
Dormitory of the Faculty of Exercise and Sport Sciences

EST tekst
ENG text

EST: Selle maja ehitas 1893. aastal baltisaksa korporatsioon Livonia endale konvendihooneks. Projekti autor oli ülikooli arhitekt Reinhold Guleke. Korporatsioonis harrastati innukalt vehklemist, mida kutsuti tudengižargoonis paukimiseks. Livonia tegutses siin majas kuni teise maailmasõjani. Pärast sõda anti hoone ülikoolile ja kehakultuuriteaduskonna üliõpilased korrastasid selle endale ühiselamuks. Kui ülikoolist eraldati 1951. aastal Eesti Põllumajanduse Akadeemia, anti maja uue kõrgkooli käsutusse. 2010. aastal müüs maaülikool selle erakätesse.

ENG: This house was commissioned by the Baltic German fraternity Livonia as their fraternity building in 1893. It was designed by the university’s architect Reinhold Guleke. The fraternity members practiced fencing. Livonia was based in this building until World War II. After the war, the building was given to the university and physical education students arranged it into a dormitory. When the Estonian Academy of Agriculture was separated from the university in 1951, the house was given into the use of the academy. In 2010, the Estonian University of Life Sciences sold it to private owners.

1947, teadmata fotograaf. Tartu Linnaajaloo Muuseumid
1947, photographer unknown. Tartu City History Museums

Kontakt

Tartumaa, Tartu vald, Pupastvere, Männi
60523
+372 5821 1203
info@seiklushunt.ee

Rekvisiidid

MTÜ Seiklushunt
Registrikood: 80381192
EE472200221061466747 Swedbank